16 Ağustos 2011 Salı

don't cry...


sanıyorum bir süre bu şekil görsel altı yazılarla geçiştireceğim blogu
photoblog desen değil, zira görüldüğü gibi "photo" denebilecek şeyler kullanmıyorum
yazmayı tasarladığım yazıları içinde bulunduğumuz buhrandan ötürü erteliyorum zira
ama buraya iki satır yazmadan da duramıyorum çünkü bir yandan başkalarının yazdıklarını okuyorum
bu buhran döneminde içimdeki canavarın yıllar sonra tekrar canlandığını farkediyorum
eskisi gibi agresif olmamak için çabam büyük
çünkü şimdiki halimle bile beni agresif sananların bazıları bundan 7-8 yıl evvel nasıldım bilmeden konuşuyor/düşünüyor, biliyorum
o halimi sevmiyorum, aramıyorum, özlemiyorum lakin şartlar bazen insanı istemediği hallere getirebiliyor malum
sakin olmam lazım...zaman ilaç dediler, bekle, gelecek dediler, inanmak istiyorum...

don't cry...


p.s.: bunun t-shirt'ünü yaptırmayı da düşündüm lakin kendime de küfrettirebilirim diye vazgeçtim. onun yerine bunu kendime düstur edinmeye karar verdim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder