3 Haziran 2011 Cuma

Bi yerden baslamam lazımdı

Aslen blog yazımına çok uzak bir karakter olmamakla birlikte "ben blogun altını üstüne getiririm moruk, kolondan kolona şahin uçururum, başlıktan havai fişek patlatırım" gibi iddialarım da yoktur. Henüz kendimden "Blogger'ım ben üzerinize afiyet" diye bahsedemiyorum yani. Daha ziyade "çok iyi blog okurum hacı" diyebilirim yeterince samimiysek.

Deneme yanılma -ya da tercihen başarılı olma- yoluyla düşe kalka yeni bir blog formatına yüksek müsadelerinizle adım atmış bulunuyorum. Müsade etmeseniz de pek bir şey farketmezdi gerçi, neticede önemli olan benim mutluluğum, değil mi a dostlar?


aslında burası için daha havalı bir görselim olduğu bir anda  aklıma geldi ve çok heyecanlandım lakin şirket bilgisayarını temizlerken eve taşımışım onu galiba, şimdi hüzünlüyüm...ama yeşil sayfayla çok uyumlu oldu o ayrı
(acaba aranan görsel gerçekten evde midir? dındındındın!)


Bu arada eski blog sayfamı buraya aktararak kafaları bulaşık teline döndürmek istemiyorum - en azından şimdilik (bi de zahmetli bi iş o şimdi, bildin mi). Belki arada bir oradan buraya çektiğim şeyler olur. Şu an için buranın bir an evvel kaynamasını istiyorum. Merak edenler için eski blog burası buyrun.

2 yorum:

  1. pin-up şahane, hayırlı olsun ;)

    YanıtlaSil
  2. thank you very nice ;) o "get excited..."ın yerine de benzeri bişi gelecekti işte de kısmet değilmiş

    YanıtlaSil